De nieuwe kijk

De nieuwe kijk is gebaseerd op een unieke reiservaring van de werknemer gecombineerd met de actieve maatschappelijke betrokkenheid van de werkgever.

Een unieke reiservaring voor de reiziger door hem/haar de mogelijkheid te bieden om naast de toeristische attracties een weeshuis te bezoeken. Kijk en voel het echte leven met de mogelijkheid om zijn netwerk te mobiliseren voor een concreet doel, namelijk Een Jas Voor Een Kind. Waarbij een jas ook in overdrachtelijke zin gebruikt kan worden.

Voor werkgevers sluit de individuele reiservaring aan bij de kernwaarden en de MVO ondernemingswaarde. En deze worden versterkt door eerlijke, directe en persoonlijke lokale hulp door het met het weeshuis, medewerkers en hun netwerken te doen. Daarnaast ondervindt de werkgever de positieve effecten van de persoonlijke groei van de medewerkers. Immers, de medewerkers worden gestimuleerd om ondernemend en pro-actief te zijn met behulp van een steuntje in de rug door de werkgever.

Zullen we samen iets groots doen, door individueel iets kleins te ondernemen?